İçeriğe geç

Alerjen Yönetimi Eğitimi

Alerji bağışıklık sisteminin normal şartlarda zararsız olan bir maddeyi zararlı bir madde olarak algılamasıdır. Gıda alerjisi belirtileri diğer tip alerjilere benzerdir ve genellikle solunum ve/veya sindirim sistemini kapsar. Gıda alerjenleri, anaflaksi gibi, yaşamı tehdit eden belirtiler de gösterir. Son 20 yıl içerisinde özellikle gıda alerjisinde gittikçe artan bir trend görülüyor. Bu nedenle gıda üretiminde alerjenlerin doğru yönetimi,… Daha fazlasını oku »Alerjen Yönetimi Eğitimi

Hijyenik Mühendislik Temelleri Eğitimi

Eğitimin amacı, başta gıda olmak üzere kozmetik, ilaç, biyoteknoloji ve kimya endüstrileri için ekipman ve tesislerin tasarımında hijyenik mühendislik konusunda farkındalık ve genel bilgi sağlamaktır. Eğitimin İçeriği: Hijyenik mühendislik prensipleri Hijyenik Bina tasarımı: İşletme yerleşim planı ve bariyerler Bina tasarımı, yapı malzeme seçimi Lab, kantin, soyunma odaları, tuvaletler Bina unsurları: duvarlar, zeminler, drenajlar, çatılar, pencereler,… Daha fazlasını oku »Hijyenik Mühendislik Temelleri Eğitimi

HACCP Eğitimi

HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point), gıda güvenliğini sağlamak için geliştirilen sistematik bir yaklaşımı ifade eder. Gıda üretim süreçlerinde potansiyel tehlikeleri belirlemek ve bu tehlikeleri kontrol altına almak amacıyla tasarlanmıştır. HACCP, gıda güvenliği ekiplerinin iş birliği içinde çalışmasını gerektirir ve ürün güvenliğinin sağlanması için kritik öneme sahiptir. Eğitim boyunca, katılımcılara HACCP sisteminin temel bileşenleri hakkında… Daha fazlasını oku »HACCP Eğitimi

Gıda Güvenliği Kültürü ve İletişim Eğitimi

Kültür Mükemmelliği GFSI ve BRC ile birlikte Gıda Güvenliği Kültürü olarak hayatımıza girdi. GFSI’da Gıda Güvenliği Kültürü “Bir organizasyonun bütününde ve ötesinde, gıda güvenliğine yönelik zihniyet ve davranışları etkileyen ortak değerler, inançlar ve normlar” olarak tanımlanıyor. Ancak kültür mükemmeliği sadece gıda güvenliği ile sınırlı değil. Kalite, iş güvenliği, çevre gibi tüm konularda sürekliliğin sağlanması ancak… Daha fazlasını oku »Gıda Güvenliği Kültürü ve İletişim Eğitimi

Gıda Savunması Eğitimi

Gıda savunması, gıda ürünlerinin kasıtlı olarak zarar görmesini önlemek için alınan önlemler ve stratejilerdir. Gıda sektöründe yaşanan tehditler, hem tüketicilerin sağlığını tehlikeye atmakta hem de markaların itibarını zedelemektedir. Bu nedenle, gıda savunmasına duyulan ihtiyaç, gün geçtikçe artmaktadır. Gıda savunması uygulamaları, gıda güvenliği standartlarıyla bütünleşerek daha sağlam bir koruma sağlar. Yaşanmış olaylar, gıda savunmasının önemini ortaya… Daha fazlasını oku »Gıda Savunması Eğitimi

Gıda Dolandırıcılığı (Taklit Tağşiş) Eğitimi

Gıda dolandırıcılığı, ürünlerin kalitesini veya içeriğini yanıltıcı bir şekilde değiştirerek tüketicileri aldatmayı amaçlayan eylemlerdir. Bu tür dolandırıcılıklar, hem tüketici sağlığını tehlikeye atabilir hem de gıda sektöründe güven kaybına neden olabilir. Gıda dolandırıcılığı, günümüzde giderek daha fazla önem kazanan bir konudur ve bu nedenle, işletmelerin bu tür tehditlere karşı hazırlıklı olmaları gerekmektedir. TACCP (Threat Assessment Critical… Daha fazlasını oku »Gıda Dolandırıcılığı (Taklit Tağşiş) Eğitimi

Kök Neden Analizi Eğitimi

Kök neden; herhangi bir problemin arkasında yatan temel sebep olarak tanımlanabilir. Kök neden tespit edilip ortadan kaldırıldığı durumda, kök nedenin yol açtığı problemin tekrar etmesi de önlenmiş olacaktır. Problemlerin altında yatan kök nedenleri tespit etmek üzere yürütülen süreç ise “Kök Neden Analizi” olarak isimlendirilmektedir. Kök neden analizi sonucunda, problemin ne, nasıl, nerede, ne zaman oluştuğu… Daha fazlasını oku »Kök Neden Analizi Eğitimi

İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Bilgilendirme Eğitimi

İş sürekliliği bir organizasyonun bir kesinti sırasında kabul edilebilir zaman dilimleri içinde ürün ve hizmetlerin teslimatını önceden tanımlanmış kapasitede sürdürme yeteneğidir. Bu eğitim genel bilgilendirme amaçlıdır. Eğitim materyalleri The BCI Good Practice Guidelines (GPG) 2018 versiyonu baz alınarak hazırlanmıştır. Eğitimin İçeriği: İş sürekliliği nedir? ISO 22301 Ana kavramlar İş sürekliliği politikası Rol ve sorumluluklar İş… Daha fazlasını oku »İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Bilgilendirme Eğitimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi (ISO 10002) Eğitimi

Günümüz dünyasında artık eski yöntemlerle ilerlemek başarı için yeterli değil. Gelişen teknoloji ile birlikte müşteri beklentileri giderek değişiyor. Artık kişiye özel hizmetler, pazarlama aktiviteleri kitlesel hizmetlere kıyasla daha çok tercih ediliyor. Bu değişen dünyada kuruluşlar müşterilerini doğru tanıdığı ve müşterileri ile ilgili veriyi doğru yönetebildiği, müşteri memnuniyetini sağlayabildiği ölçüde başarılı olabiliyor. Müşteri İlişkileri Yönetimi, TS… Daha fazlasını oku »Müşteri İlişkileri Yönetimi (ISO 10002) Eğitimi